Bu sene de pek çok takım reklam alanlarını boş bırakmış. Sponsorluk halen markalar için boşa atılmış paralar olarak görülüyor. Hayırseverlikle sponsorluk karıştırılmaya devam ediyor. Üstelik yeni kanunla birlikte sponsorlukların yüzde 100'ü vergiden düşülürken markaların futbola olan ilgisizliği de ayrı bir post konusu.
Yukarıdaki listede takımların sponsorlarını görebilirsiniz. G.Birliği, Sivasspor ve Kayserispor ligde reklam alanları bomboş olan 3 takım olarak gözüküyor. Tamamını dolduran tek takım ise Galatasaray. Ligin isim hakkını alan Spor Toto'nun sadece Orduspor'un göğüs sponsoru olması ise anlaşılır gibi değil. Boşta kalan her takımın göğsünde 4-5 hafta sonra Spor Toto'yu göreceğiz muhtemelen.
Merakla beklenen Kasımpaşa göğsünde Turgay Ciner'in UCZ marketlerinin reklamı ile boy gösterirken kolundaki reklamı göremedim. O yüzden soru işareti koydum. Bilen eden varsa düzelteyim.
3 yorum:
kardeşim ben baktım internetten ilk maçın fotoğraflarına, sonra kol kısmını biraz büyüttüm kargacık burgacık yazıyordu ama çözdüm, bir kolunda süperlig amblemi var sponsor olan tarafta "skorist" yazıyor ntv'nin sitesi.
Bu arada bizim 3 sene bitince bizim ön tarafa da telekom gelecek sanki ne dersin? Baksana Fb - Gs - Ts hepsi aynı sırada biz varız gibi gözüküyor..
İnşallah diyelim. Evet haklısın
Yorum Gönder