6 Aralık 2010 Pazartesi

İbrahim... Deli İbrahim

- Amca senin adın ne?
- İbrahim... Deli İbrahim. Sen doğmadan geldim Beşiktaş'a çocuk. Bu kırmızlı ağabeyin senin kadarken top oynuyordum ben. Sen de büyüyeceksin. İçinde kaybolduğun o tişört gün gelecek üzerine olmayacak ama bu forma hala benim üzerimde olacak. "Bir zamanlar elinden tutup sahaya çıktığım..." diye anlatacaksın. Bu stat böyle kalmayacak belki, bu ağabeylerinden bazıları da burada olmayacak ama ben yine burada olacağım. Sen de tribünden izleyeceksin beni. Kızacaksın bana, beğenmeyeceksin. Kimler kimler gelip geçecek de ben geçip gitmeyeceğim bir türlü. Böyle topu ayağıma aldığımda bir başlayacağım koşmaya, ne yapacağım belli olmayacak. Elimden kolumdan çekerek durdurabilecekler ancak. Maç bitecek benim enerjim bitmeyecek, herkesten çok koşacağım. Belki hala orta yapamayacağım ama çalışacağım usanmadan. Sen de alışacaksın bana. "Kızıyorum ama seviyorum lan bu adamı" diyeceksin.... Tamam lan tamam dur ağlama. Alooo velisi nerde bunun?

1 yorum:

ery dedi ki...

..gün gelip de bu adam futbolu bırakınca "ulan bi deli ibo vardı be..!" diyeceğimden adım gibi eminim...

...tabii ömrümüz yeter de o günleri görürsek..

iyi topçu - kötü topçu tartışılabilir, ama tartışılamayacak bi şey var ki o da bu adam kesinlikle unutulmayacak bi karakter... seinfeld'deki kramer gibi bişey...