22 Temmuz 2009 Çarşamba

Sezonun En İyi Transferi

Ne Pele'nin dediği kadar büyük bir futbolcudur ne de bizim hakkını vermediğimiz kadar düşük kalibredir. Bu senenin en büyük transferi kuşkusuz budur. Türkiye Ligleri'nde oynayan en iyi savunma oyuncusunu kadrosunda tutmayı başardı Fenerbahçe. Lugano, canı gönülden oynayanlar ekolünün başında gelir. Mesela Gattuso'yu seven, bu adamı da sever. Türkiye standartlarının üstünde bir savunma oyuncusundan bahsediyoruz. Bu senenin en iyi transferi budur arkadaşım. Kadrosuna güç kattı derler ya. İşte öyle bir şey.

8 yorum:

Tunç Bozacılar dedi ki...

Nedir bu ligin kalibresi o zaman ;

elinde bonservisi olan bir futbolcuyu kaale bile almamak ...

3 sene önce nerede en iyi oyuncu seçilmişti ... ee peki buna rağmen neden hala Türkiye'de ...

hani İtalya - İspanya ... varsa yoksa pandispanya !

neden bulunmaz hint kumaşı değil de fener kendisini bırakmıştı ?

disiplin sorunu ile savruk - dağınık görüntüsünün hiç mi payı yok gidip-gelmesinde ?

figerin selamı var :)

not : bilica - christan - lugano üçlüsü için sezon sonu kırmızı kart toplamı nedir bahisini açıyorum . 17 dediler ....

1903 dedi ki...

İtalya'ya İspanya'ya gitmemesi bu ülke kulüplerinin Lugano'yla ilgilenmediklerini gösterir mi? Bence göstermez. Kırmızı kart konusunu bekleyip görelim. Ben Lugano'yu Beşiktaş'ta görmeyi çok isterdim. Zago nasılsa Lugano'da öyle bir adamdır işte benim gözümde...

Pamukk dedi ki...

kaynak?

t2 bahsine cevabım 3ü 10kırmızıyı bile bulmaz.görürsünüs

Tunç Bozacılar dedi ki...

Nasıl yani ;

En çıldırdığımız anda eliyle 8 işareti yapacak kadar tahrikkar , Kırmızı kart göreyim de dışarıda transfer görüşmeleri yapayım ısrarıyla Emre Aşık'ı yoklayacak kadar ahlaksız , zago kadar yeteneği olsa da saha içinde dirsek , kol , kafa ve her türlü çirkeflikle sevdiğimiz bu oyunu çirkinleştiren bir adamdan bahsediyoruz ...

Çok şaşırdım ...

Tunç Bozacılar dedi ki...

Yani ilgilendiler de Figer mi istemedi , bir kere ilk cümleyi hiç anlamadım . Yani ilgilendiler de Lugano Türkiye yi mi tercih etti ? 4 milyon euro isteyen adamdan bir eser kaldı mı acaba benim en çok merak ettiğim bu ve tükürdüğünü yalama yutma kurumu !

Tunç Bozacılar dedi ki...

Pamuk ; 11 kırmızı senin 10 Benim ... Opuldun :)

Arkhe dedi ki...

@t2

İlk yorumunun için tek bir cevap var; 4 milyon € X 4

Pamukk dedi ki...

@t2
bu bahsi kaybettin demek istedin sanırım?
göriciiz