18 Ağustos 2011 Perşembe

Kale Filesi ve Yasaklar

Beşiktaş'ın yeni sezon kale fileleri bu cins olacakmış. İyi güzel. Vallahi benim aklıma gelmişti aslında 2 sene önce ama TFF izin vermiyor demişlerdi. Sebep futbol oyun kuralları içerisinde dikkati bozma vs vs sanırım. Neresinden bakarsak bakalım saçmalık. Eğer gerçekten böyle bir sebeple izin verilmiyorsa saha kenarı led ekranlar için ne demeli? Onlar gözü daha fazla almıyor mu? Ben tribünde izlerken bile bazen rahatsız olabiliyorum. Yok nedeni boyanmış ipler daha az dayanıklı olması gibi bir sebepse belki anlaşılabilir ama nunların sonradan boyanmakla yapıldığına inanasım gelmiyor.

TFF yasaklamıştı şu fileye reklam işini de o zaman neden kaleci havlusunu asabiliyordu. Yani dikkati dağıtmaksa mesele kaleye asılı havlu da dikkat dağıtmaktı. Hakemler izin verdiler yıllarda havlunun fileye takılı olmasına.

Bir de Erman Toroğlu söylemişti vakti zamanında. Ben kaleci olsam havlumu köşeye asmam. Futbolcu kaleye bakınca ilk önce o havlunun asıldığı köşeyi görür oraya vurur demişti. Ne kadar doğru ne kadar saçma orasını bilemem.

Bir de TFF'ye şunu sormak lazım. Avrupa'da oyunun kurallarını, futbolcunun dikkatini dağıtmayan şey (Almanya'da ve Hollanda'da yaygın bu reklam mecrası) Türkiye'de nasıl oluyor da yasak oluyor...

1 yorum:

Bruce Grobbelaar dedi ki...

Vay be bi resim çektik nerede gördüm resmi. İnsan kullanmadan bi izin ister telif hakkı falan var bunun ayıp olmuyor mu?

Şaka şaka resmi görünce şaşırdım ve sevindim.
Ama bu filelere gol attıkça kendi kalemize gol atmış olacağız.:)))