13 Eylül 2009 Pazar

İkram Ekibi: Rüştü&Serdar

Maçın hemen başında Rüştü'nün hatasından kalenizde golü görüyorsunuz. Kamuoyunun beklediği gibi başlıyor maç. Kendinize gelmeniz, aslında durumun öyle olmadığını ispat etmeniz epey alıyor ilk yarıdan. Önce kafa kafaya geliyor maç kora kor. İkinci yarı bastıran taraf Beşiktaş, bir de posizyon bulsak diyorum içimden buluyoruz da Serdar Özkan'la. Ama yok arkadaş beyin denen şey yok işte. Karşı karşıyasın vur bir kez olsun. Herşeyi geçtim kalecinin sağından atıp solundan geçmek de neyin nesi. O kadar mı heyecanlanıyorsun. Vurmadığı gibi arkadaşına pas vermeyi de düşünmüyor. Yusuf gözümün önünde Serdar, Serdar diye inliyor. Serdar'ın umurunda değil. Kaç sezon oldu Beşiktaş'ta hala güven vermiyor. Olmuyorsa olmuyor, hayat onsuz da devam eder. Gider Anadolu'ya orada şans bulur. Denizli'nin ısrarını da anlayamıyorum ki Denizli'nin hocalığına hiç laf etmedim bu blogda ama nasıl rahatsız etmiyor onu Serdar Özkan anlayamıyorum. Bundan sonra yedek başlamalı maça. Bir ara yedeklere ısınanlara baktım Bobo, Holosko, Fink. Bu maç oynamaları lazımdı bu adamların. Ernst ile tek ön libero macera aramaktı, Denizli macera aradı. İkinci gole kadar kafaları kırdım. Kaçan pozisyonlar Bülent Yıldırım'ın goygoyları... Sonra Rüştü aldı sazı eline. Bir ikram daha çekti. 5. hafta 3 gol atmışız 4 gol yemişiz. İnsanın ağırına gidiyor. Daha fazla yazmadan Manchester maçını bekleyelim. Benim hala umudum var. Çok basit mantıklı değişiklikler ve biraz güven lazım. Küsmedik Beşiktaş'a...

3 yorum:

Hagi_10 dedi ki...

yani bir galatasaraylı olarak haddime midir bilmioyorum ama bugün derbideki bjk ilk 11'i bizim bile hayal edebileceğimizden kötüydü. hani biri bana bjk sizin karşınıza hangi 11'le çıksın diye sorsa ben bile ayıp olmasın diye orta sahay ernst-fink ikilisini koyarım. aslına bjk kadrosu hiç de kötü değil bence ama bjk ilk 11'i çıkarıyorsan orta sahayı ernst-fink, forvete de holosko'yu koyacaksın sonra 8 adam yazacaksın. naçizane görüşlerim böyledir. hafta içi için bol şans beşiktaş'a.

37927 dedi ki...

* Hocam Beşiktaş'a küsülmez zaten.

* Serdar Özkan bence son iki maçtır gerçekten de çok iyi top oynuyor. Takımı ileri taşıyor, aralara giriyor, adam eksiltiyor. Bugün girdiği iki pozisyonda da cidden iyi işler yaptı bence ama şanssızlıktı. Hataları var yok demiyorum, geçmiş iki seneyi topla vedalaşmama sevdası yüzünden heba etti, bazı pozisyonlarda da hala işin bokunu çıkartıyor o ayrı. Ama bugünkü oyunu ve girmeyen topları için de eleştirmek haksızlık.

* Eskiden Fener futbolcu öğütme makinasıydı şimdi de biz. Misal olsun diye söylüyorum, geçen sene Antep'in maçlarında İsmail deli top oynuyor, rakibin üstüne üstüne gidiyor, bindiriyordu şimdi sorumluluk almaktan korkuyor. Bu neden biliyor musun, ne sevmesini bliyoruz artık ne de kızmasını. Basın yazıyor yaa 6 milyon Euro diye, herkes onun derdinde. Bu akşam maçı Beşiktaş'ta izledim, her hatada bu kadar mı eleştirilir takım? Neyse hocam sen Beşiktaş'a küsme, Serdar için de yiğidi öldür hakkını ver:)

Şekerli dedi ki...

Fazla saplantılı olmamak, sezar'ın hakkını sezar'a vermek lazım. Serdar son iki haftadır çok iyi işler yapıyor. Böyle oynasın kaçırsın, bugün atamazsa bir sonraki maçta elbet atar. Mantel açıdan düzelmiş bir Serdar çok daha iyi işler yapar. Yeter ki destek çıkılsın.