30 Temmuz 2010 Cuma

İstifa Et Alpay Özalan

Bank Asya Birinci Lig takımlarının merak ettiğim bazı sponsorluklarına bakarken sıra Diyarbakırspor'un web sitesine geldi. Şans bu ya bir son dakika haberine rastladım. Habere göre Fadıl Akgündüz Diyarbakırspor'u ikna edebilirse Doğu Ligi'ni kurabilmek için önemli bir yol kat edecekmiş. Diyarbakırspor kendisini kırmazsa Jet Fadıl'ın şirketinden 10 milyon dolar pay alacakmış.

Ülkenin gündemi ortada. Ateş yakılmış. Herkes elinde odunla ateşe koşuyor. Jet Fadılın yapmak istediği şey de bu işte. Başka bir anlam yüklenebilir mi bilemiyorum? Alpay Özalan'da Siirt Jet Pa Spor'un başkan yardımcısı. Hani İsviçre maçında milliyetçi duygularla gözyaşı döken Alpay. Ben kendisinin şu dakika itibariyle istifa etmesi gerektiğini düşünüyorum. Kendisini istifa etmeye davet ediyorum. Ha "Fare dağa küsmüş dağın haberi yok" haklısınız ona da diyecek birşeyim yok.

Hani zaman ve mekan farklı olsa. Biz Kuzey Avrupa ülkesi olsak. Kulüplerin haksızlık karşısında birleşmesine gerçekten kızmam. Haksızlık var mı onu da anlayamıyorum. Zamanında Van, Elazığ, Siirt Jet Pa, Erzurum 1. Lig de değil miydi? Garibim Trakya'ya ne demeli. Adamlar liglerde 20 seneden uzun süredir yok. Hadi onu da geçtik Jet Fadıl'ın hakkında çıkan haberleri görmesek, kendisini tanımasak, imza marka otomobilini bilmesek bir ihtimal bazı şeyleri düzeltmek istiyorlar derim, inanırım, hakkını arayandan yana yeminle olurum.

Sinirlendim... Anla beni ey okur.

6 yorum:

Baris dedi ki...

Hala bu adama inanıp peşinden giden var mı yaa?
Bitmiş bu ülke..

BEERREGULAR dedi ki...

çok değil şu son 5-6 senedir futbolun içine siyaset bodoslama daldı. aslında şimdi okuyan diyecek ki "siyaset her daim içindeydi futbolun" demek istediğim o değil; kastım şu hani tribünlerde başbakana, cumhurbaşkanına yönelik pankartlar açılmaya başlandı, işte şu son yaşadığımız diyarbakır olayı küme düşmeleri vs. ben diyarbakırı günahım kadar sevmem bunun tek sebebi 100. yılda onlara yenilerek "yeniden" nağmalup şampiyon olmayı kaçırmış olmamız. onun dışında bir antipatim yok. antepte yaşadım 6 sene o zamanlar doğu batı kürt türk meselesi yoktu bu kadar. terör vardı evet ama o bölgedeki insanların gözlerinde teröre lanet vardı sadece. şimdi gidip görün resmen nefret ediyorlar. küçücük veletler Türkiye'den mi geliyorsunuz diyor. Ortam iyiden iyice kızışmışken bu hareketler gerçekten çok sakıncalı. Sonuçta bölünmedik, ortak olarak zevk alınan spor branşlarından başka neyimiz kaldı. Doğu ligi ne demek? Bu ülkenin misak-ı milli sınırları içerisinde başka bayrak açmaktan ülkeyi bölmekten ne farkı var? TFF'na gidip talepte mi bulunacaklar? Amacını anlayamıyorum bu insanların. Kendi aranda özel kupalar düzenleyebilirsin arkadaşım ona kimse bir şey demez. yayla kupası mı olur artık, çiğköfte cup mı olur adını sen koy ama bu insanın bu memleketin üstüne oynamayı bırakın artık gerçekten. Bu topraklarda rahat huzur olmayacak anlaşıldı biz boku yemişiz. Doğu batı kuzey güney tüm yönlerden bir karmaşa almış gidiyor. Adım başı cami yapacağımıza azıcık eğitim kurumlarını destekleyelim. Ümmet bilinci yerine azıcık millet bilinci aşılayalım yoksa daha çok s.keriz birbirimizi..
Daha ana avrat söverdim de sen tut beni yarabbi..
Sen de bana hak ver 1903 valla doluyum aga..

JEUNESTURCO dedi ki...

şimdi doğu liginin kurulmasına izin vermezsen aydın medya (!) ve entellektüellerimiz (!) VAY EFENDİM 2010 YILINDA HALA FAŞİSTLİK VAR der.ayrımcılık çok kötü bi şeydir.hee alpay mevzusunda kızamıyorum çünkü ekmek parasıdır.yaln konuşmucam banada verseler milyon dolar belki o görevi yaparım.ama bide web sitesinden okuduysan diyarbakırın olayını gaffar okan harekatı II labilirmi.hani o zamanlar her maç öncesi gaffar okkan posterleri falan filan k.emrah tarzı bi yaklaşımla sempatik olup süperlige yükselmek.şimdide devlete SEN BENİ SÜPERLİGE ALMAZSAN AHANDA KENDİ LİGİMİ KURARIM OĞLİM.belkide bunu demek istiyolar.olabilir neden olmasın DEVLET YAPMALI NERDE BU DEVLET GORDEŞİM

babasicarlos dedi ki...

Dogu Ligi ne demektir? Ne olacak yani TSL`nin yaninda birde Dogu Ligi mi olacak? TFF`ye boyle bir talep ile gidildigi an bunun kabul edilmeyecegi ortada.. Neyi zorluyor peki bu insanlar? Amaclari acikca insanlarin huzurunu kacirmak, gergin ortamda ne kadar gerersek o kadar iyidir diye dusunuyorlar. Dunyanin hangi ulkesinde (ust duzey) dogu/bati, kuzey/guney olarak ayrilmis lig var?

TIKANDI BABA cok guzel bir soru sormus `Bu ülkenin misak-ı milli sınırları içerisinde başka bayrak açmaktan ülkeyi bölmekten ne farkı var?` bunu yazarken gordu mu bilmiyorum ancak Osman Baydemir `Turkiye bayraginin yaninda bizimde bayragimiz dalgalansa ne olur` diye aciklama yapti.

Asil amac ulkeyi bolmek bunuda nereden baslatacaklarini henuz bilmiyorlar ve bulduklari her kapiyi zorluyorlar..

Adsız dedi ki...

Paralarını sövüşelediklerinin en yaz yüzde 50 İç anadolunun egenin saf bakir almancısı kendi çevremde bile hangi akla hizmet nasıl verirler anlamıyorum dünya bir parasını jet dadıla kaptıranlar var tek kurus dahi alamadılar geri bu adam onların parasını şu an çatır çatır yiyor.Allah bildiği gibi yapsın

BEERREGULAR dedi ki...

Keriz olmasınlar kardeşim onlar da.. Dışarıda kendi haklarını savunsun diye gidip demokrat bartiye oy verip, buradaki seçimde jetgille ve buna benzer ibibiklere destek çıkıp sonra kazıklanınca ağlamasınlar.

Konudan sapmamak adına tekrarlamak gerekirse, bizim doğu ligi gibi bir düşünceye sıcak bakmamız mümkün olamaz. Bu yöredeki insanlar eğer böyle bir lige sıcak bakıyorlarsa bizim gerçekten işimiz kötü. Demek ki aramızda hiç bağ kalmamış, kurulu tüm köprüler yıkılmış. Ligde kalma, ligden düşme kavramları olmadan bu ligin ne tadı var. Çalışsınlar azmetsinler, bir kültür olan futbolu ve spor sevgisini yörelerine aşılasın taraftarlarından destek alsınlar yine gelsinler hoş gelsinler süperlige..
Doğu ligi kuralım kavramını aklından geçiren her kim varsa bölücüdür.