3 Ağustos 2010 Salı

Bu da Yetmez Demirören

"Beşiktaş tarihinin en başarılı kadrosunu kurduk" diye açıklama yaptı malumunuz üzre. Sizce Beşiktaş'ın en başarılı kadrosu kağıt üzerinde bu mu? Ya da kağıt üzerinde en başarılı kadroyu kurmanın anlamı var mı? Mesela kağıt üzerinde bu kadroyla belki yarışamaz ama sahada çok yüksek ihtimal bu kadronun tozunu attıracak bir kadrosu vardı 100. yılda Beşiktaş'ın.


Bu kadar iddialı açıklamayı yapan Demirören bundan önce yaptıkları ve yapamadıklarıyla en başarısız yönetim olduklarını kabul ederler mi acaba? Bir de Beşiktaş tarihinin en iyi kadrosu demek yetmez Demirören. Sahada da en iyisi olması lazım. Yoksa senden önce Türkiye'de Fenerbahçe bunu birçok kez yaptı. Onlar bile öğrendiler muhteşem transferlerle bu işlerin dönmediğini. Bıraktılar Aykut'a, o da aldı yanına Hasan Çetinkaya'yı Fransa Ligi'ni ve futbolunu iyi bilen yardımcısı ile Fransa'dan futbolcu avlıyorlar. Yani Fenerbahçe bile akıllandı artık, isim değil takım peşinde olmaları gerektiğini ama sen daha sezon başlamadan, aldığın adamlar harman olmadan, kendini övmeye başladın. Bırak da başkaları övsün. Övülecek bir tarafın varsa eğer.

2 yorum:

Zlatan Muratanovic dedi ki...

En meshur takim olabilir ama en basarili veya en iyi kadro denemez buna.. Benim icin en iyi kadro ;

gokhan-ulvi-kadir-riza-sifo-metin-ali-feyyaz

bunun ustune kadro mu olur.. 100. yildaki nouma-sergen-ilhan-tumer-zago-ronaldo 'lu kadroda cok iyiydi tabi..

34'luk guti'yle ulkesi disinda kendini ispatlayamamis q7'yle nihat disinda vasatin ustune yerlisi olmayan bu kadro Aziz Yildirimin ilk zamanlarindaki Fener kadrolari gibi.. abartmaya gerek yok..

Bu yil sampiyon yine anadolu'dan.. Bursa veya Trabzon favorim..

TIKANDI BABA dedi ki...

Arkadaş canım karamsar olmak istemiyor. Her ne kadar yan kulağımla ve gönlümün -istemeye istemeye de olsa- bir köşesiyle söylediklerinize inanıyor olsam da...
Hele bi sor neden? Çünkü kaç sezon geçti elimizde taşlarla oyuncuların otobüsünü beklemedik. Ümraniye'ye elimizde baklavalarla değil protestolarla gitmedik. Bölü puşt gibin ibnem gibin bişey olduk kimse kusura bakmasın.
Sergen bir gün NTV'de "Eskiden taraftarların üstümüzde ciddi bir baskısı vardı. Takım kaybedince Fulya'nın oralar adam dolu olurdu. maç dönüşü otobüs gelince bir bakardık bin kişi bizi bekliyor. Şimdi tesislerin yanından bile geçemiyorlar" dedi. Baktığında doğru arkadaş. Ben geçen senelerin neredeyse hepsinin sonunda "aha bu sene sahaya iner analarını belleriz" dedim ama hiç olmadı. Tepki vermek istedik, tam destek dediler bağırttırmadılar. Serdar Bilgili bu adamın yanında melek kalır onun bile anasına sövdük. Ne bileyim abi inşallah iyi olur. Gönlümden geçen her şeyin iyi olması, salakça safça bir beklenti içindeyim.
Ramazan da geliyor dua etsem olur mu ki..