20 Ağustos 2010 Cuma

Selanik İzlenimleri (2)

Fenerbahçe'nin tribünlerinde görmeye alıştığımız "Aşkımızı Anlatmaya Geldik GFB" pankartı dün gece PAOK taraftarının ellerindeydi. Tribünün ortasında sarı bir çizgi gibi gördüğünüz pankart ters olarak açıldı. Bir FDL hikayesi çıkar mı?:) Karizma çizildi ne de olsa.

Stadyumlarındaki atmosferi anlatmak için uğraşmayacağım. En az Beşiktaş'ın tribünleri kadar iyiler. Bizden en büyük artıları ise hakemi inanılmaz baskı altına almaları. Şov ile oyunu dengelemişler. Bugüne dek gördüğüm en iyi tribün buydu. Liverpool maçındaki tribünümüzden dahi iyiydi.

Çok güzel videolar çektim ama blogda bir sıkıntı var. Büyük bir hevesle paylaşmak istediğim videoları ekleyemiyorum şimdilik.

1 yorum:

gillerprensi dedi ki...

beşiktaş tribünleri ülkenin en iyi taraftar grubuna sahip. bunu bir galatasaraylı olarak gıptayla söylüyorum. açıkçası paok taraftarını da beğendim. bizimkiler gibi izleyici değil destekçiler. bizimkiler derken sami yen tribünleri demeye çalışıyorum. sami yen'in büyük bir bölümünü kapsayacak büyük bir örgütlenmenin ve paoka benzer bir atmosferin hayalini kuruyorum. 90ların sonunda kısmen yaratılmış olan o atmosferi