27 Eylül 2010 Pazartesi

Guti Büfede, Quaresma Namazda

Üsküdar'dan Beşiktaş'a geçerken daha iskelede göze çarpmaya başlıyor siyah beyaz formalar. Çoğunluk Guti ve Quaresma'nın ismini yazdırmayı tercih etmiş. Haliyle maç günü Beşiktaş'a gelindiğinde etrafta bir sürü Guti ve Quaresma dolanıyor. Kimi büfede sosisli götürüyor, kimi köşede birasını yudumluyor. Kazan'ın yanındaki Sinan Paşa Camii'sinin avlusundan transit geçerken içeride namaza duran Quaresma takılıyor gözüme. Bir an durup onu da fotoğraflamak istedim ama olmadı. Onu da hayalinizde canlandırın artık.

Bu iki yeni transferimizin açık ara önde olduğu isim yazdırma sıralamasında diğerlerininki birbirine yakın oranda geriden geliyordur. Mesela 15 Tabata veya 9 Hilbert yazdıranı görmedim hiç. Ya da çok sevilmesine rağmen İbrahim Üzülmez'e de rast gelmedim. Son dakika transferi Mehmet Aurelio'yu da yazdıran pek çıkmaz herhalde. Ben de sene başında ilk kez formama isim yazdırma niyetindeydim. Onlarınkini değil ama. Kendi ismimi ve doğum tarihimin son iki hanesini yazdıracaktım. Ne bileyim memleket plakasından dana manalı geliyor. On numara adam da değilim ki 10 yazdırayım, uğurlu sayım 2 numaralı forma da sahipsiz. Quaresma'nın imza töreninde koltuk değnekleriyle sahada bekleyen Rıdvan Şimşek elleriyle 7 numaralı formayı teslime ederken, kendisine verilen formanın arkasını çevirip 77 numarasına bakışını da unutamıyorum. Bir de isimden bağımsız mesaj içerikli yazılar var, mesela forma numarası 1, üstünde de 'Aklın Yolu' ya da numarayı 35 seçip üzerine 'Buçuk' yazdıran Karşıyakalı arkadaşım gibi.
.
Öyle böyle derken kararsız kaldım ve bu sene de kaç maçtır yazısız formamla gidip geliyorum maçlara. Siyah formanın güzelliğini bozmayıp yazdırmayacağım bir şey, eğer ki niyeti bozarsam beyaz bir forma alıp 10 numarayı bastırırım. 10 numara adam olmasam da üzerine 'Rakamla' altına da blogspot.com yazdırırım olur biter... :)
.

4 yorum:

Sercan dedi ki...

Aklımda
1
tek sen

ve

Sevdan
7
Bitirdi beni

formaları bu hafta gözüme takıldı. Hoşlardı.

Tunç Bozacılar dedi ki...

t
2

yazdırmışı görürsen gülümsersin bıyık altından...

BEERREGULAR dedi ki...

Sezonun ilk maçında kapalıdan çıktık motora doğru gidiyoruz önümde bir çocukta vardı "9 Hilbert".
"Abi ne gazlıymışsın, daha adamın oyununu bile görmeden ne diye yazdırdın hemen, artı adam kötü diyorlar."dedim.
"Sorma kardeşim ya kafam da güzeldi melodik geldi adı yazdırıverdim, pişman oldum zaten ama yeni forma ne yapayım o kadar para verdik" dedi.
Gördüğüm tek farklı forma oydu. Hakan bir maçta kırmızı kazak giydi onu tribünde bir bayanın üstünde gördüm ama satışta değil çıksa ondan almak istiyorum aslında. Bu arada gri bir forma daha çıkacak diyorlardı ondan da ses gelmedi. Yine de insanların forma alması mutlu edici, güzel bir görüntü.

Rakamla 10 muhabbetini çok beğendim ama Kartal Yuvası'nda değil reklamcılarda bastıralım bence onu daha güzel olur. Bu yazı tipi güzel değil zaten yazık olur formaya..

Adsız dedi ki...

Üsküdar YILDIZ BÜFE burası Gercekten sıcak kanlı personelı ve sıcak gıdaları güzeldir.