31 Ekim 2008 Cuma

"Şeytana Uydum"

Foto bir arkadaştan. Konuyu Türkiye'de yaşayan herkes biliyordur zaten. Bu olaydan sonra yaptığı "Şeytana uydum açıklaması" gelince aklıma askerde duyduğum bir fıkra geldi: Köyün kısa boylu yeni ergeni eşeğine gözünü dikmiş. Ama boyu bir türlü yetişemiyor eşeğe. Kendisine ağaçta bir salıncak kurup ileri geri sallanmaya başlıyor. O sırada dal kırılıyor çocuk da yere düşüyor. Çocuk, "Allahım ben ne yaptım şeytana uydum beni affet" diyor. Demesiyle birlikte kafasına bir tane şaplak yiyor arkasına dönüyor bakıyor ki şeytan, "Ulan benim bile aklıma gelmezdi bu."

2 yorum:

emre dedi ki...

:)))Ersin fırlamasının anlattığı fıkra:)
Dün gibi aklımda o fıkrada nasıl kopardığı bizi:)

Acemidik, yukarıda eğitimdeydik.Susuzluktan da ölüyoduk:))
Nostalji yaptırdın devrem, eyvallah:)

selaminko dedi ki...

sharbone sitesinde yapmıstım yorumu burda da yapayım. Ben hakim olsam bu adamı alırım oglancı zencilerle dolu bir odaya travesti kılıgında sokarım. 15 gun de oradan cıkarmam. O adli tıp raporunu veren doktorları da alırım boyle sapık adamların onune atarım. Adi şerefsizler