14 Ekim 2010 Perşembe

Allah Razı Olsun

Dünyada sadece İngiltere’nin Manchester United takımı tarafından uygulanan "Taraftar Sigortası" Türkiye'de neredeyse tüm kulüplere sunuldu. Yıl 2008... Taraftarını güvence altına almak isteyen kulüpler, maç sırasında çıkabilecek şiddet olayları, deprem, kalp krizi veya herhangi bir kargaşaya karşı kişi başı 1,5 TL sigorta bedeli ödeyeceklerdi.

Fakat aldıkları fahiş bilet fiyatlarından 1,5 TL ayırmayan, binlikler ödediğimiz kombinelerden 1,5 TL ayırmayan yönetim bugün kalkmış: "Hastaneye bedava ulaşım. Ambulansa para ödemeyeceksiniz" diyor.

Açılış sayfasında kendinizi nerede güvende hissediyorsunuz diye bir soru vardı bugün. Meğer habercisiymiş bizimkilerin yaptığı işin. Ben İnönü'de bireysel olarak kendimi güvende hisssetmiyorum. Çünkü özgür değil tribünü. Daha üzerinden bir yıl geçmeden unutuldu tabii. İstifa diyen taraftarların yediği dayaklar:) Bir sene geçmeden kendinizi nerede güvende hissettiğini sormazlar mı bir de. Pes...

1 yorum:

BEERREGULAR dedi ki...

İnönü garip bir tribün. Her şey olabilir burada dediğin gibi ama güvenlik kesinlikle yok. Sadece stat içinde değil dışında da yok ki.. Ben daha sezonun ilk maçı kapalı üstte çıkan kavgadan nasibimi aldım, hem de alt tribünde olmama rağmen kafama kemer geldi. Yukarıda bitmek bilmeyen kavgalardan biri de Manisaspor maçının bitiş düdüğünden sonra bizim yanımızda çıktı. İşin kötüsü kavga alışkanlık yaptı millet gülerek izlemeye başladı. Alem birbirini boğazlıyor oralı olan yok. Yandım ölüyorum desen kimsenin umrunda değil. Tartan pistin kalkmasıyla ambulans da ulaşamıyor artık, iyice fenalaştık.
Zamanında poşu bağlayanlar dayak yiyordu kapalıda. O zaman poşu bağlayan terörist mantaliteyle bağlamıyordu bunu herkes biliyor. Devrimci, aydın, solcu bir grup vardı tribünde döve döve bu adamları soğuttular. Sonra aleyhte tezahürat bitti. Bu da aynı çözüm yöntemiyle dediğin gibi. Daha yaşımız genç yiyeceğimiz dayak, göreceğimiz kavga, sıkılacak biber gazı çok hayırlısıyla..