11 Kasım 2010 Perşembe

Fotoğrafını Değiştir Ersan

Ersan'ı ilk olarak Manisaspor'un İstanbulspor'la Bahçelievler Stadı'nda 2006 yılında oynadığı Türkiye Kupası maçında görmüştüm. Oyuna sonradan girmişti yanlış hatırlamıyorsam (ki TFF kayıtlarından baktım şimdi, Ümit Bozkurt'un yerine girmiş oyuna). O sene 19 yaşındaydı ama iri yarı fiziğiyle dikkat çekiyordu. O yıl A takımla antremanlara çıkıyordu ama PAF takımda daha çok oynadı.

O maçın 4-5 ay sonrasında Manisa-Trabzonspor PAF takım maçında izledim. İzlediğim 2 maçta da sol bek oynuyordu. Hatta PAF maçında maçın bir bölümünde orta sahanın solunda da izlemiştim. Manisasporlu bir arkadaşın övgüleri üzerine izleyip kısa bi süre takip ettiğim Ersan'ı çok da beğenmemiştim açıkçası ama bugün geldiği nokta ve oynadığı futbol takdir edilesi gerçekten.

Adanaspor'dan BJK'ye transferinde "kiralık" olayını Adanaspor mu BJK mi tercih etti bilmiyorum ama bu işten Adanaspor karlı çıkacak gibi gözüküyor.

Ersan Adem Gülüm'ün başarılarının devamını diliyor, TFF'deki fotoğrafını -eğer mümkünse- yetkililerle irtibat kurarak değiştirmesini tavsiye ediyoruz.. Kızlar şimdiiki halini gördükten sonra bu halini görürlerse karizmayı çizdirir :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selcuk sahinin kiz arkadasini gordukten sonra degil yukaridaki fotograf cok is yapar abi.

AcıbadeM dedi ki...

Tipe eyvallah da o atlet nedir?
Yakında milli formalı fotoğrafını koydurur artık... :)