10 Kasım 2010 Çarşamba

Schuster'e Laf Söyleyememek

Dün akşam arabanın içinde eşimi bekliyorum, saat 20:30'a geliyor. Oyalanmak için de telefonumu kurcalıyorum. Kayıtlı olan şarkı, marş ve tezahüratlardan bir kaçını silmek amaçlı tek tek geçiyorum üzerlerinden, kıyamıyorum hiç birine. Kasım ayını neredeyse ortalamamıza rağmen havanın hala sıcak olması sebebiyle pencere yarım açık. Tam içinde küfür geçen bir tezahürat esnasında karşıdan bir aile geldiğini fark edip telefonun sesini iyice kısıyorum. Bir baba, omuzunda ellerinden tuttuğu küçük kızıyla geliyor. Hemen arkalarında muhtemelen biri yine kızı, diğeri eşi olan iki bayan. Park halindeki arabamın hizasına geldiklerinde baba ile gözgöze gelince yanımdan geçip gitmek üzere olanların Bernd Schuster ve ailesi olduğunu anlıyorum. Pencereyi sonuna kadar açıp "Bernd Schuster! Oley, oley, oley!" diye bağırasım geliyor, karanlıkta ürkütmeyeyim diye vazgeçiyorum. ' "We still trust in you" (Sana hala güveniyoruz) mu desem' diyorum kendi kendime sonra ondan da vazgeçiyorum. Zaten bir gün önceki açıklamalarını sabah gazetede okuduğum zaman kızmıştım ona. Ligin zirvesindeki iki takımı kastederek onlar gibi defansif oynamadığımızdan bahsetmiş. Üstüne üstlük maçın hakemine de yüklenmiş. Ligin dibine demir atmış bir takıma biz bir golü güç bela hem de şansın yardımıyla atabiliyoruz ve kaybedilen puanlar sonrasında hocamız tutup da ona buna çatıyor. "Yahu hoca, ne iş?" diye sorsam akşam akşam evine giden adam beni mi kaale alacak diye düşünürken zaten ense traşını görmeye başlıyorum... Merak edenler için söyleyeyim; Schuster de Acıbademli.

5 yorum:

Bay Kerahet dedi ki...

bir arkadaşımın komşusuymuş dayı. bayramda elini öpmeye gideceğim bu gidişle :)

aynı sitede quaresma'ya da ev vermek istemişler ama beğenmemişti en son. bizim de komşumuz sayılır birkaç sokak var arada.

The Eagle Abroad dedi ki...

Cakmak sitesine ne kadar yakin? Selamlar...

AcıbadeM dedi ki...

Selamlar Gurbet Kartalı.
Senden de (Çakmak Sitesi), bizden de (Telekom)daha yukarıda. Çamlıca Konakları...

Bay Kerahet dedi ki...

@Gurbet Kartalı

AcıbadeM'in dediği gibi yukarda kalıyor biraz.

selamlar.

The Eagle Abroad dedi ki...

Valla baya uzakmis bana... Bir daha rats gelirseniz new yorktan selamimi iletin:))