24 Nisan 2011 Pazar

Nükleere İnat Yaşasın Hayat!


Hayatımızdan bir pazar günü daha eksilirken, bugün Kadıköy'de 'Nükleere Hayır' mitingi vardı. Ben aslında Leman Bisiklet Kulübü bayrağı altında eyleme katıldım. Fakat çantamda formam da vardı. "Bizden birileri mutlaka olur" diye aklımdan geçiriyordum ki ellerinde pankartı üzerlerinde forma ve atkıları bizim çocuklar meydana yanaştı. Kucaklaştık. Öncelikle pankartı çok beğendim. Çünkü özenle hazırlanmış güzel bir pankarttı. Sadece atkı ve bayraklarla mitinge gelinmemiş üstüne düşünülerek emek verilmiş bir pankart. Kazım Koyuncu'nun "Türkiye'de radyasyon olmasa da sistemin kendisi yeter zaten. Beni radyasyon değil Türkiye'deki sistem kanser etti." sözü logomuzun hemen üstünde. Nükleerli hayata hayır yazısının üstünde herkesin bildiği evrim sürecini anlatan çizim var ve nükleerden sonraki insan üç bacaklı üç kollu at kafalı bir mahluk, her zamanki gibi ince bir mizah. Yanında ise 'Halkın Takımı' ve 'Terketmedi Sevdan Beni' sloganları.

Toplumsal olayların hemen hemen hepsinde Siyah&Beyaz var. Bizden birilerini görmek daha doğrusu diğerlerinden kimse olmaması doğru tarafta olduğumu yeniden hatırlattı bana.

Çarşı kayıyor Çarşı kayıyor nükleer sana çarşı kayıyooor!

Hiç yorum yok: