29 Aralık 2008 Pazartesi

Hangisi Doğru

Ali Tandoğan Beşiktaş'tan gidecek oyuncuların başında geliyor. Bu gazla da dün televizyonlardan açıklamalarda bulunmuş. Klasik giden oyuncu şikayetlerinden yani... Ama en ilginci şu nokta kuşkusuz: "Beşiktaş taraftarları oynamadığım dönemde bana destek olmadılar. Takıma bir şey vermeyen bir oyuncu olmasam belki anlardım bu durumu. Destek oldukları maçlarda iyi oynadım. Keşke beni içlerine daha çok sindirebilselerdi. Üvey evlat muamelesi gördüm. 19 yaşındaki çocuğu bile tribüne çağırdılar, beni çağırmadılar. Yabancılara çok fırsat tanıdılar. Kötü oynasalar bile. Beşiktaş kulübünde her zaman öncelik yabancılarda."

Bunu diyen Ali Tandoğan geçen sene bakın neler demiş röportajında...
Şu son dönemde taraftarın etkisini, kıymetini bir kere daha anladım” diyerek Beşiktaş taraftarlarından övgüyle söz eden Ali Tandoğan, “Bizim taraftarımız takımını çok iyi destekliyor. Mağlupken desteklemeye başladıklarında gördüğünüz gibi kazanmaya başladık. Bizim için çok büyük bir avantaj. Onların desteğini aldığınız zaman çok daha iyi motive oluyorsunuz ve sanki bir kişi fazla oynuyormuş gibi hissediyorsunuz. Zaten misafir takım da saha içinde bunun stresini yaşıyor. Sağolsunlar, desteklerini bizden esirgemesinler. Zaten verdikleri sosyal mesajlardan dolayı kendilerine sadece taraftar demek yanlış olur. Bilinçli bir taraftar kitlesi dersek haksızlık yapmış olmayız. Eğer bir kitle yaptıkları başarılı işlerle gazetelere manşet oluyor, haberlere konu oluyorsa mesajların belirli yerlere gittiğini anlayabiliriz” diyerek tribünlere duyduğu hayranlığı dile getiriyor...

Bu kadarla kalsa yine iyi. Aynı Ali Tandoğan Lig Tv'ye bakın neler demiş.

-Taraftarla, tribünle aran nasıl?
“Beni istemiyorlar diye düşündüğüm çok zamanlar oldu ama şimdi bakıyorum demek ki bir şeyleri başardıktan sonra taraftarında seni çağırıyor. Bu sene her maç oynasamda oynamasamda beni çağırıyorlar, bu benim için çok mutlu edici bir olay. Onları çok seviyorum çünkü çok destekliyorlar. Beşiktaşlı olmak çok önemli. Paraları yok belki ama ne yapıp ne edip geliyorlar maçlara. Onların mutlu olmaları için iyi oynamamız lazım, iyi sonuçlar almamız lazım. İnşallah her şey güzel olarak benim için.”

Tamam taraftar sana destek anlamında birşey vermedi doğru. Ama sen ne verdin Beşiktaş'a? Bu taraftar Baki'ye, her ne kadar ben sevemesem de İbrahim Üzülmez'e hep destek çıkarken acaba sana neden destek çıkmadılar? Geldiğin ilk maçta Erciyes deplasmanında takımı 10 kişi bıraktığından bu yana agresifsin, sevimsizsin, takıma 5 kuruşluk faydan yok, çıkıp taraftara yükleniyorsun. Hiç bir kulübün taraftarı bu kadar yerden yere vurulmuyordur herhalde.

Bu sene 2-3 maç 11'de sahaya çıkan Ali Tandoğan en az bir o kadar da 70. dakikadan sonra oyuna giren isim oldu. Ali Tandoğan ile ilgili enteresan başka bir durumsa oynadığı hiçbir maçta Beşiktaş'ın mağlubiyet almaması. 7 maçta 2 beraberlik 5 galibiyet.

Hiç yorum yok: