3 Aralık 2008 Çarşamba

Mandalina Meyvesi

Beşiktaş takımı, Galatasaray takımı, Fenerbahçe takımı, İnter takımı... Yahu biri de çıksın desin bu "takımı" nedir arkadaş. Kim çıkardı bunların kıçına takımı sıfatını katmayı. Ben Sergen çıkardı diyorum çünkü ben ilk kez ondan duydum.O zamanlar Hollanda takımı, İtalya takımı diye konuşuyordu. Şimdilerde de uyaran olmamış ki Fenerbahçe bugün iyi oynamadı demek yerine "Fenerbahçe takımı" diyor. Virüs gibi bütün yorumcuların ağzında bu sakız. Hatta Sergen takımı demeye NTVSpor'da EURO 2008'i yorumlarken başladı. Bayağıdır beni rahatsız ediyordu. Yazmak bir türlü nasip olmamıştı ki Vedat'ın da dikkatini çekmiş. Dalga geçtik kendi çapımızda da bize mi ters geliyor sadece bunu anlayamadım. Yok biz halt ediyorsak hemen mandalina meyvesi yiyeceğim de.

1 yorum:

Sinan Yılmaz dedi ki...

eline sağlık başlıkla birlikte güzel olmuş