3 Aralık 2008 Çarşamba

Kim Demiş Ne Demiş (13)

"Türkiye’de bu işi uzun yıllar yapmak çok zor. Her gördüğümde ellerini sıktığım teknik direktörler var. Onların bozulmadan kalmalarına şaşırıyorum. Bir maçın sonucuna göre insanları değerlendiriyorlar. Devamlı iyi olmak lazımda iyi olmanın kıstası nedir? Bunu bana biri anlatsın. Bende ona göre bir karar vereyim.
Mesela yöneticilerle iyi olacaksında bunun kıstası ne? Nasıl iyi olunur bunu biri anlatsın.Öyle bir noktadayım ki halimden de memnun değilim. Futbol benim yaşamımın bir parçası değil. Yaşam futbolun bir parçası olmuş bende. Çok adapte oluyorum. Zaman zaman rahatsızlık duyuyorum. Bir aileniz var çocuklarınız var zaman ayırmanız gereken insanlar var. Futbol ancak bunların içinde bir parça olmalı gibi düşünüyorum. Ancak uygulamada kesinlikle bunu başaramıyorum."

Hiç yorum yok: