6 Ekim 2009 Salı

Futbol & Sevişmek

Dün akşam NTV ya da NTVSpor kanalında denk geldim. Programı Ercan Taner ile birlikte Burcu Esmersoy sunuyordu, adını öğrenince yazacağım*. Canlı yayında önce milli basketbolcu Kerem Gönlüm'ün doping olayı ele alındıktan sonra telefonla bağlanan Hürriyet gazetesi yazarlarından Şükrü Kızılot'un Pazar günü köşesinde yer verdiği benzetmelere değinildi. Futbol ve sevişmek eyleminin arasındaki benzerlikleri neredeyse kıkırdayarak okuyan Burcu Esmersoy'un 'pozisyon zenginliği' yorumunu doğrulaması gayet cesurcaydı. Sergen de yazılanlara katıldığını berliterek, teşhisi beğendi. Yazıda eksik kalan ilk kez Milli olma durumu da dile getirildikten sonra gülüşmeler arasında program sonlandı.

- Futbol ve sevişmek;
· İkisinde de ofsayta düşülür.
· İkisinde de pozisyon zenginliği esastır.
· İkisinde de motivasyon neticeyi etkiler.
· İkisinde de belli yaştan sonra jübile gereklidir.
· İkisini de duş paklar.

Not: Program kapanırken Burcu'nun son Güntekin Onay'a "Günto" diye seslenmesinin ardından Ecan Taner'in "Vay Günto'm!" diye makara yapmasını yalnız ben mi duydum acaba?!

*Programın adı Spor Aşkı'ymış ve her Pazartesi NTV'deymiş. Bilgi için teşekkürler Muharrem Belge.

3 yorum:

mbelge dedi ki...

Programın adı 'spor aşkı'. Her pazartesi ntv'de. Çok güzel bir program oldu bence. Bir boşluğu da doldurdu. Sondaki makarayı ben de duydum (: "Vay Günto'm!" (:

Muharrem Belge.
http://muharrembelge.blogspot.com/

Dobrowski dedi ki...

kaçırmışız programı :)

Pamukk dedi ki...

Vay Günto'm u ben de duydum:)
ama güntekin dicekken dili sürçtü sandım