2 Ekim 2009 Cuma

Sturm Graz


Ne kadar zamandır ASY'de maç izlerim böyle bir siyah beyaza tanık olmadım, bu kadar şanssız bir Galatasaray'a da. Sahadaki takım ve yukarıda gördüğünüz güzel forma ve tabii ki kemik tribün benim maç öncesi nötr düşüncelerimi bir anda tersine çevirdi. 20 kişi olsa da iyi tribünleriyle maç başlamadan gönlümüzü fethetti Sturm Graz. Tamam Galatasaray Türk takımı ama rakip de siyah beyaz kardeşim. Ne yapmalı... Alt kimliğim Türk üst kimliğim Beşiktaşlı mı ne... Yeni modamızda kimlik bunalımı. Bir milletin .ötü .aşıyla bu kadar oynarsan ben de bu nükteyi koyarım buraya. Maça dönersek Sturm Graz'ın mütevazı kadroyla müthiş direncini, Galatasaray'ın şanssızlıklarını sayabiliriz. Bu arada Galatasaray evinde uzun süredir bu kadar pozisyon vermemiştir kimselere. Arda için blogda attığım posttan bu yana Arda ortalarda yok. Elano'da bir garip. Maçı izlerken Arda, Elano ve Alex geliyor aklıma. Hangisini isterim Beşiktaş'a diye düşünüyorum, Arda ağır basıyor ama son haftaları düşündürücü.
2 de 2 yapıyorum. ASY'den iki puan çıkarıyorum üstüste diye düşündüğüm esnada maç yeni bitmiş Grazlı'lar tribünlerine doğru koşmakta, hafızamda Eskişehir maçı canlanmakta. Eski Açık Dejavu.

Hiç yorum yok: