2 Şubat 2011 Çarşamba

Canımız Sıkılıyor Saldır Beşiktaş

Yılmaz Vural'ın (yorumcuydu) "Maça gelmeyenlerin hayıflanacağı kadar keyifli bir maç olsun" dileğiyle başladı mücadele. Ben daha ilk düdükte skordan bağımsız evde oturduğum kanepenin rahatlığından dolayı hayıflanıyordum zaten. Orada olamamak hayıflanmaya yetiyor...

Gaizantep Büyükşehir Belediyespor'un açık oynamasının da etkisiyle farkın artıp daha maçın altmışlı dakikalarında turun garantilenmesi bizim tribünün kimyasını bozdu yine. Önce ligde yaklaşan Fener maçı, sonra da kupadaki bir sonraki muhtemel rakip Galatasaray geldi akıllara, mesajlar gönderildi. Tek tek topçulara özel methiyeli besteler, oleyler, moleyler derken oyun iyice soğuyunca da arka arkaya enteresan anlık tezahüratlar; "Allah Allah Allah Allah saldır Beşiktaş, canımız sıkılıyor saldır Beşiktaş", "Allah Allah Allah Allah saldır Beşiktaş, +7 oynadık saldır Beşiktaş"...

Maç içindeki güzellikler çoğunluktaydı. Ekrem Dağ'ın ve Hilbert'in uyumlu kanat bindirmeleri, Fernandes'in arı gibi çalışması ve golle tanışması, Ernst'in Guti'nin yokluğundaki orta sahada şef rolünü üstlenmesi, Bobo'nun özlenen golleri... Tribün İBB mağlubiyetine rağmen takımı bağrına bastı ve Schuster'e güvendiğini bir kez daha gösterdi. Canımız hep böyle günlerde sıkılsın inşallah.

1 yorum:

BEERREGULAR dedi ki...

60.dakikada 5 olunca t.şşak erken başladı, hiç bu kadar uzun sürmedi. Kapalı formundaydı...

-Allah Allah saldır Beşiktaş, çoluk çocuk eğlensin saldır Beşiktaş
-Kahrolsun Mübarek, Mısır'a özgürlük
-Futbolun katili Türk hakemleri
-Deniz doğruyu söyle Çoban mısın sen?
-Sergen doğruyu söyle duygulandın mı?
-Defne Joy ölmedi kalbimizde yaşıyor

vs vs...

Bu kez numaralıda 1903 ve Premier ile birlikte izledim. Tek maçta özledim kapalıyı. Sevemedim ısınamadım numaralıya. Hiç Beşiktaş tribünü gibi değildi, ama yine de güzeldi. Bir maç yenil, dağıl sonra beşle, bu iş biraz sıkıntılı. Ruhsal rutinim bozuldu.. Hayırlısı olsun..