31 Ocak 2009 Cumartesi

Sen Değilsin O!!!

İnsanlar birşey iddia ettiğinde kişiliği ve karakteri fazlasıyla öne çıkar. Hele hele bunu biri size söylüyorsa. Örneğin; Şurada şu olmuş dediğim zaman sizin bana inanmanız için dürüstlüğümden şüphe duymamanız lazım. Yani ben söylemişsem ve benim sözüm güvenilirse ispatlamaya ihtiyaç duymam. Sözümden öte bir belgeye gerek olmamalıdır. Bir söz söylenmişse doğruluğundan şüphe edilmemelidir. Yok güvenilir değilseniz, inandırıcılığınız yoksa eğer her lafınızın sonuna Allah çarpsın, Kuran çarpsın eklersiniz ya ona benzedi şu fotoğraf olayı. Bu da yetmez başka şeyler yapmaya çalışırsınız. Ben inanmıştım Yusuf'un Beşiktaş'lı olduğuna ama bizim inanmamız için başka şeylerin gerekli olduğunu da söylemiştik önceki postlarda. Hala akıllanmamış, bulmuş buluşturmuş fotoğrafları, serpiştirmiş etrafa. Sen söylediğin sözlerle güven uyandıramamışsın fotoğraflarla inandırmaya çalışıyorsun. Ne bilelim o fotoğraftaki çocuğun sen olduğunu. Yusuf'un o fotoğraftaki arkadaşları çıksın açıklasın evet bu arkadaş Yusuf desin ancak o zaman inanırız desek ne yapacak?

Yusuf abim sahadan ötesi yalan bunu böyle bilesin...

Hiç yorum yok: