5 Ekim 2009 Pazartesi

Sizin Aklınıza Ne Zaman Gelecek

Derby Country ajanda basmış. Bankaların, şirketlerin abudik gubudik içinde Fildişi Sahilleri'nin telefon kodunu yazan ajandalarını kullanacağına al takımının ajandasını kullan. Gerçi memlekette kimse parayla ajanda almadığından, ajanda bir promosyon ürünü olarak görüldüğünden bu alışkanlık memlekette tutar mı o da soru işareti ama kulüp yöneticileri arasında bizim şu 4 satırda kurduğumuz düz mantığı kuramayacak pazarlama departmanları olduğundan da şüphem yok. Yani bizim dediklerimizin onların bahanesi olması için epey yolları var.
Manchester United'ın yukarıdaki uygulamaları ise gayet güzel. Okuyanların pek çoğunun bu tarz ürünlere rağbet etmeyeceğini biliyorum ama takımının örgüsünü başına rambo gibi takan adamı pekala kazanabilirsiniz bu gibi uygulamalarla.
Bu da çocuklara yönelik uygulama olabilir. Beşiktaş'ın şöyle bir fotoğrafında ismini görmek isteyen birçok çocuğun hayallerine girebilirsiniz.

Crystal Palace'ın "newspaper book" adını verdiği bu ürünü sadece ayakta alkışlarım. Tarihinin en önemli günlerinin ertesi günü koleksiyonu. Beşiktaş'ta olsa bir dakika düşünmezdim.
Celtic'in tarihte bugünü aslında yukarıdaki takvim. Beşiktaş'ın 17 Nisan 2005 fotoğrafı gözlerimin önünde. Ertesi gün Koray.

1 yorum:

Jordi Metal dedi ki...

Hoş tasarımlar. Gerçi Barça storelarda barça amblemiyle tasarlanmış buzdolapları bile var.