12 Kasım 2009 Perşembe

Hastası Olduğumun Oyunu Anco United Soccer Manager


Bilmem hatırlanır mı Amiga 500 de az mesai vermediğim bu süper oyun. Kardeşimle pek bi sevindik Segadan kurtulduğumuza.93(yanlış hatırlamıyorsam) senesinde tanıştım ben senle be Anco ne kral oyundun o yıllar. Çok ama çok sevdim ben bu oyunu o kadar çok ki dersler falan hak getire... Kaptan Alex Reeves (yaşlı kurt) ve arkadaşlarını alt ligden alıp üst lige çıkartmak çok büyük zevkti.Hafızam beni yanıltmıyorsa 3 tane sistemi vardı 4-3-3, 4-4-2, 5-3-2 .Bu sistemlerin hepsini deneyip başarılı olduğumu hatırlıyorum.Genç oyuncuları alıp yetiştirip şampiyon olmak ve sonrasında satmak süper zevk verirdi.

Aradan 16 sene geçmiş ülke futbolu yine Dünya kupasında yok yine skandal transferler.93 senesinde 15 yaşında bir çocuğun oynarken yaptıkları ve şimdi ülke futbolunun bulunduğu durum. Bekliyoruz o güzel günleri pırlanta gibi genç yetenekleri deneyimli usta futbolcuları. Bugünler ne zaman gelir ; Barış Memiş'ler Semih'ler ne zaman oynar , norveçten gelen çakma brezilyalılar, ispanya dan gelen çakma gol kralları ne zaman gider işte o zaman.Alacağına Guiza'yı oynat Semih'i ,Özgür Çek'i, beklemeyelim Dos Santos ne zaman iyi oynar diye(oynar umarım)

Beklemeyelim milli takımın başına süper hoca gelecek alacak paraları sonra biz konuşcaz yok bunu niye oynatmadı diye.İş kulüplerde ve altyapılarda biter profosyonel amatör ruhlarla beraber.

EEEEEE kim alır Dünya Kupasını kanka?

3 yorum:

Şen Şef dedi ki...

Süper!
Nice cm'ci fm'ci bilirim bu oyunu hiç bilmezler. Ve hafızan seni yanıltıyor çünkü 4-2-4 de vardı :)
Bir de yanılmıyorsam Anco Player Manager olsa gerek.

Aslında değinmemişsin ama, oyunda bir tek Alex Reeves adlı kendi karakterini oynayabilirdin. Oyun yoksa Kick-Off 2 idi zaten. Her oyuna başladığında başka bir oyuncu eskisi profiline sahip olurdu Alex, şanslıysan Matthaus tipi hücüma katılan libero olabilecek meziyetlerle başlardın. Çok gol atardım ben mesela :) Kameranın topu merkeze alarak, tepeden kuş bakışı görüntüyle oyunda, radarda yuvarlak yerine dikdörtgen ikonu olan oyuncu Alex'ti, ona göre oynardın. Çoook sonraları winning eleven'da bu şansa yeniden eriştik, üst sınıf oyunlarda tabi, yoksa bir dolu başarısız farklı farklı deneme oldu kamera vs. konusunda.

kenz dedi ki...

kaleci h.mason, lawrence
elliot, dawson, davis, stevens, chapman aklıma gelen oyunculardan bazıları.
ilk hafta maçı wigan ile olurdu.Fulham, huddersfield, preston ligdeki rakiplerden bazılarıydı.
Kupa maçı ise 4.lig takımı rochadle(yazımda yanlış olabilir) ile olurdu.

Para birimi K idi.Sıkı pazarlık sonucu "aggreed"i görmek büyük bir mutluluk verirdi.

Olsa da oynasak.

inan dedi ki...

Evet arkadaşlar bende çok oynadım bu oyunu. Yıllardır da böyle bir oyun bekler dururum, fakat nafile.
Alex Reeves adını duyunca bile heyacanlandım.
Resmini görmek istersemiz şu linke bakın :
http://www.gamespot.com/amiga/sports/playermanager/index.html?tag=result%3Btitle%3B2