29 Ağustos 2009 Cumartesi

Ali Sami Yen'e Giderken


Şu yukarıdaki görüntüler bile yetti bana. Atmosfer muhteşemdi. Tek kötü olan golün bir türlü gelmemesiydi. Bir önceki maç için ara pası atan adam yok demiştim. Aynen devam ediyorum. Bu gece de araya top atamadık bir türlü. Kanatlarımız geçen sene Ekrem Dağ sayesinde biraz hareketlendiyse de defansın arasına atılan toplarla çok can yakmıştık. Bu sene ne yazık ki orta saha da yaşanan bu sorun devam ediyor. Ben biraz da şansa inanıyorum futbolda. Unutmamak gerek iki de topumuz direkten döndü. Futbolcuların kazanma hırsı derler ya hani. Onu da birçok oyuncu da gördüm bugün. Lige kötü başladık. İnönü de derdimize derman olmadı. Taraftar da tutuktu sebepsiz.
İnönü Stadyumu'nda ilk kez VIP tribünden seyrettim maçı. İnönü'ye giderken çok merak ediyordum şuj VIP ne menem birşey diye. İki sıra yanımda karaborsacılar birbirlerini gırtlaklayınca anladım ki Beşiktaş'ın VIP Tribünü de halkın içinde.
Maç içinde en beğendiğim oyuncu Ferrari'ydi. En kötüsü Nihat ve Hakan Arıkan. Birara bulunduğum tribünden anlamadığım bir tepki geldi. Maçta olanlar anımsayacaktır. Ernst çıkarken yuhalandı gibi oldu. Sonra anlaşıldı ki tepkiler Ernst'i alan Mustafa Denizli'yeymiş. Mustafa Denizli'nin bu oyunda kabahati neydi derseniz İbrahim Kaş diyebilirim. Hazır değil. Keza Nihat'ta hazır olmadan oynaya oynaya açılması beklenenlerden ama bir de yedek kulübesinden gelişini görelim hocam artık. Tepki yoktu maç sonu. Ben şahit olmadım. Beşiktaş'tan Galatasaray'a bir güzellik bekliyorum. Başka yolu da yok zaten. Yoksa havluyu attı Beşiktaş başlıklarına hazır olalım...

3 yorum:

Dem Coetzee dedi ki...

Bence de maçın adamı Ferrariydi sağ ve sol beklerde en kötüdüydü(Rıdvan,İbrahim).Beşiktaşta en iyi ara pas atan oyuncu Yusuf, o da sakat ,ama Galatasaray maçına yetişirse Cimbomu zorlayabilirler Tabata da o maçta büyük ihtimalle ilk onbir başlar ama ne kadar etkili olur bilemem.

B U Z G İ B İ G O L dedi ki...

maçın en kötülerinden birisi olarak hakan arıkan'ı göstermişsin ama ne sebeple böyle bir eleştiri yaptın çok merak ettim dostum???

1903 dedi ki...

Topu oyuna sokamıyor, hala güveni yok kendisine. Birkaç pozisyonda hata yaptıktan sonra çimleri tekmeleyecek kadar da sinirli, tribündeki adama da güven vermiyor. Maçta çıplak gözle bunu daha iyi görebiliyorsun.Yaptığı basit hatalar ileride başımıza çok iş çıkartır. Kalecilerin basit hata yapma şansı yok bence. Bunları yaparsan kötüsün.