7 Ağustos 2009 Cuma

Yukarıdaki Vadiden-1.Hafta

Geçen sezon çok başarısız tahminlerim olmasına rağmen, "Ulan bu kez olacak" heyecanıyla bünye kendi kendini bazı sonuçlara inandırıyor işte. Bu sezon Allah izin verirse her Cuma buradan "Lig de bu maç şöyle biter" diye ahkam keseceğim. İş bu kuponun tüm yatırılma bedelinin 1 TL üzerinden olduğunu da peşin peşin söylemek isterim. Sezonun -tıpkı benim gibi-kendini tahmin kralı zanneden herkese hayırlı olmasını diliyorum.

İstanbul BŞB-Beşiktaş:2
Antalyaspor-Ankaraspor:1
Diyarbakırspor-Ankaragücü:0-2
Sivasspor-Trabzonspor:1
Gaziantepspor-Galatasaray:2
Bursaspor-Kasımpaşa:1
Gençlerbirliği-Kayserispor:1
Manisaspor-Eskişehirspor:0-2
Denizlispor-Fenerbahçe:2

3 yorum:

Facto dedi ki...

kupon yattı :/

designerk dedi ki...

ben sivasin bu sezon kan kaybindan dolayi geçmis sezonları aratacağını düşünüyorum açıkçası. buna bide ankarasporu ekliyorum. konuşmak için erken ama benim kendi kanaatim bu yönde. diğer takımlardan ise nedense gençlerbirliğinin ilk haftalarda beklenmedik bir çıkış gösterme ihtimali var ama ilk hafta maçlarını izledikten sonra durum daha net olarak ortaya çıkacaktır.

Jordi Metal dedi ki...

Ankaraspor kümeye oynayabilir her ne kadar Antalya deplasmanını kazansada. Sivas'ın durumu içler acısı geçen seneki kadrolarının belkemiği olan 3 yabancıyı yolladılar. Mehmet Yıldız ve Sezer Badur sakat kolay toparlanamazlar.