12 Ocak 2010 Salı

Erdem Ulus: VizonTele

Bir iletişim problemimiz olduğu kesin…
Kulüp - Medya iletişim kopuk.
Kulüp – Taraftar iletişim bozuk.
Belki siz çok iyi anlatıyorsunuz da biz anlamıyoruz..
O zaman var bir iletişim kopukluğumuz…

“Aslında Devir İletişim Devri” deyip bir GSM Operatörü de kuruldu..
Ama bu sefer de Televizyon kısa devre yaptı..
“Cep Telefonu ile hava atıyoruz” ama “Televizyonumuz bozuk”..

F.Bahçe ve G.Saray’ın “Var” olduğu bir alanda olmamak ayıp değil.
Ama onların var olduğu bir alanda “Tutunamamak” biraz öyle olmuyor mu ?…
Trabzonspor, Kayserispor ve Bursaspor bile TV kurarken, biraz ayıp olmuyor mu?

F.Bahçe’nin “Şakşakçı”sı mı kalmamıştı ekranlarda ve sayfalarda, illaki FB TV dediler.
Yoksa G.Saray Medya’nın yalakalığından sıkıldı da mı? Kendi kabuğuna büründü..
Herkes lazımda bu Televizyon, bir tek bize gelince mi Vizon Tele…

Kimse maliyet yüksek falan da demesin!
Bu işin yıllık maliyeti dördüncü kaleciye yarım sezon için verilen paradan daha da az…
Tabata demiyorum bile, onunla uzay üssü bile kurulur…

İşin özü bir iletişim Problemimiz var.
Reha Muhtar, Fikret Ercan, Gülnaz Arsel, en son Numan Ceyhan … Ondan sonrası da “Tufan”…
Önce iletişime geçtiler, sora kapsama alanı dışında kaldılar..

Tartışmasız Beşiktaş Yönetiminin değirmen koltuğu iletişim..
Yeni yönetim veya yeniden göreve gelecek eski yönetim bunu önemsemeli.
Başkanlar’ın yönetime alacağı kişiler oy potansiyellerine göre, göz boyama amaçlı değil, ihtiyaçlar doğrultusunda olmalı...

Ben hala paylaşım sitelerinde taraftarların Neden? sorularına cevaplar yazıyorum..
Hiç Üşenmeden, Sıkılmadan, Utanmadan…
Ama resmi sitemde Gayri-Resmi de olsa bir açıklama bulamıyorum…

Biz değil miyiz, “İki büyük yaratılmaya çalışılıyor” diyen.
Biz değil miyiz “Hep ikinci plandayız diyen”.
Biz değil miyiz “Gazete köşelerinde “Şu kadarcık yazılıyoruz” diyen.
Ve yine maalesef biz değil miyiz kendimizi zorla gerilere iten ?..

Bu süreçte kıskançlıklarım da oldu tabii…
Bu Televizyonun yetim çocuğu olarak…
Bir Ozon tabakasını kıskandım mesela…
Keyfine baksın denilen Hasankeyf’i…
La Liga’dan Etoo’yu…Jüpiter’i,,Plüton’u…
Sahip çıkılan her durumu…
Ama kimse alıcılarımızla oynamadı.
Siz Bir dokunsaydınız;Biz çekerdik belki…

Erdem Ulus / Haber1903

Hiç yorum yok: