20 Mart 2010 Cumartesi

Trabzon'da Rugby

Trabzon sokaklarında dolanırken çektim bu fotoğrafı. Şehir merkezi Gürcü kaynıyor. Rugby maçı için gelmişler. Bayraklarındaki haç işareti Trabzon'da biraz sıkıntı yaratabilir diyeceğim Trabzonlu kardeşlerimiz darılacaklar ama o bayrakla gezilmeyecek şehirlerin başında geliyor bence Trabzon. İnşallah bir sıkıntı yaşamaz yukarıdaki kardeşler. Rugby maçına bilet arıyoruz. Bulursak gidip izleyeceğiz. Stadyum full çekecekmiş. Çevre binaların tepeleri de dahil olmak üzere.

2 yorum:

Temur dedi ki...

O kadar ortalık yıkıldı Trabzon niye yok diye Euro 2016 şehirlerinde. Bence hem Trabzon olmamalı hem de Konya çıkartılmalı. 2016'da turnuva ramazan ayına denk gelecek. Ramazan günü trabzon sokaklarında binlerce litre bira tüketen İngilizler hayal edilebilir mi? Kan çıkar!

babasicarlos dedi ki...

Peki Konya'da binlerce litre tüketen ingilizler hayal edebilir misin? Ben edemiyorum çünkü Konya'da içki bulmaları bir hayli zor, bulsalar bile içebilirler mi? :D... Ben bir yazımda yazmıştım Türkiye bu turnuvaya stadları yetiştirse bile toplumu hazırlamayaz, "Ramazan'da içki içilmez ama isteyen içer bize ne" anlayışı artık kaybolmuş durum. Zaten Tekel Bayii'lerine saldırılar olmuş, olurken ve olacakken bu tip insanlardan anlayış beklemek ne kadar doğru bilmiyorum.. En iyisini Mehmet Demirkol yazmıştı "keşke hiç aday olmasaydık"..

Gürcistan bayraklarının Trabzon'da bir sorun yaşatacağını sanmıyorum. Ne kadar dindar gibi gözükselerde ben hiç hristiyan diye birinin Trabzon'da saldırıya uğradığını hatırlamıyorum ayrıca Trabzon'un en büyük iki kahramanı Arcil ve Şota Gürcü'ydü :D