19 Haziran 2010 Cumartesi

Bu Formayı Giymek Yasak!!!

Beşiktaş arması olan korsan ürünlerle İnönü Stadyumu'na girmek yasaklanmış. Yani lisanslı ürün almak zorundasınız. Mesela üzerinizde eski bir Beşiktaş forması ile maça gitseniz girememe ihtimaliniz var. "Ulan adamlar lisanslı olması kaydıyla alıyorlar, yani eski umbro ya da puma formanla gelsen sorun olmaz, buna da mı muhalefet ediyorsunuz?" çıkışmalarına siper alarak yazmak istiyorum bu yazıyı.

Tamam sen de bir plan çizmişsin taraftar lisanslı forma alsın, şapka, atkı, Q7 seti... Sponsorların çıkıp biz de tribünlerde puma, umbro, reebok forma görmek istemiyoruz gibi bir talepte bulunursa ne yapacaksın?

Dur bakalım seninle olan sözleşmem saha içinde geçerli diyeceksin muhtemelen. Tribüne gelen taraftar kombine alırken imzalattığın sözleşme de lisanslı ürünle stada gelmezsen seni kapıdan içeri almam maddesi eklettin mi peki? Yani sponsorun önüne koyduğun sözleşmeyi taraftar getirip senin önüne koysa ne yapacaksın?

Onu da geçtim benim dedem Beşiktaşlıydı bana hatıra forma bıraktı. Ya da Sanlı Sarıoğlu'nun forması var sırtımda. Yukarıdaki formanın hikayesi burada. Bu sebeple değerli kardeşimiz Turgay Kaygun'u da selamlıyorum.
Ne demiştik: "Kutsal dedikleri olsa olsa göğsü reklamsız, amblemi el emeği göz nuru Beşiktaş'ın bembeyazına işlenmiş, yerli malı bu formalardır."

1 yorum:

ultima forsan dedi ki...

yahu alakasız olabilir ama sinirden yazıyorum inan ki...
peki sayın yönetici kardeşlerim siz forma reklamı alırken, marka ile el sıkışırken nelere dikkat ediyorsunuz? forumları okuyor musunuz? taraftara kulak kabartıyor musunuz?
yok! onun yerine ne yapıyorsunuz yazayım. bir siyasi duruş olan, siyah beyaz çekiç orak olan, havaya kalkan yumruk olan beşiktaşın formasını rte güdümlü ülkerin colaturkasına satıyorsunuz. basketbol takımımızın adını değiştiriyorsunuz. adidas gibi bir marka bize forma yapıyor neredeyse dünyadaki siyah beyaz çubuklu adidas formaların hepsi aynı dizayn özgünlük yok güzellik yok..
ama şimdi kalkıp o ülker olmasa delgado gelmezdi q7 gelemezdi de diyebilirsin.. gelmesin arkadaş, ASIL BEŞİKTAŞ'ın temsil ettiği değerler yaşasın da kimse gelmesin mahallemize üzülmeyiz. Senin taraftarının maçtan önce iki satır sohbet ettiği yerde Uğur Mumcu heykeli var.. Semtinde CHP var Türkan Saylan anıtı var çağdaşlık var sanat var güzellik var.. ama önünde ne yazıyor ülker.. kenarda bir ara zaman gazetesi reklamı vardı.. bana korsan giyme diyeceğine önce taraftarına göre yönetici ol, değerlerine ve talebe uygun forma yaptırt..

yazmasın üstünde bir şey düz olsun sade olsun.. zira bizler öyle insanlarız, hayatlarımız da öyle.. biraz bizlerin arasına karışıp görün bazı şeyleri diye bekliyorum ama nerde...