15 Mayıs 2011 Pazar

BJK Bonus

FB Bonus, GS Bonus, Trabzonspor Bonus, EsEs Bonus hatta Çaykur Rizespor Bonus'tan sonra Beşkitaş da nihayet adam akıllı bir banka ve kredi kartı ile yollarını birleştirdi.

Son maça gelenler bilirler stadın etrafında Denizbank'ın stantları vardı. TC Kimlik numarası ile kart başvurusu yapılabiliyordu. Ben de TC kimlik numaramı (alkollü olmama rağmen nasıl hatırlayıp yazdım bilemiyorum ama) bu forma işledim ve geçtiğimiz günlerde beni aradılar.
Aslında BonusCard ile anlaşılıp neden Denizbank ile çalışıldığına anlam veremedim. Bu yazıyı yazmaya başlamadan önce Garanti Bankası'nın internet sitesine tekrar girdim ve Garanti Bankası BonusCard ailesi içinde BJK Bonus'un da olduğunu gördüm, rahatladım. Çünkü iki haftadır neden FB ve GS Bonus Garanti Bankası'nda iken biz DenizBank'tayız diye hayıflanıyordum.

Bu iki bankadan da kart çıkartılabiliyor. İkisinin de müşteri hizmetleri ile görüştüm. DenizBank'ın tek farklılığı kartın yıllık ücretini bankanın değil kulübün alıyor olması. BJKBonus'u Garanti'den çıkartırsanız bu rakam bankada kalıyor. Onun dışında hiç bir farklılık yok.

Beni kart başvurusu için DenizBank yetkilisi aradığında ilk sorum önümüzdeki sene kombinelerimizi bu kartla aldığımızda taksit yapılıp yapılmayacağı oldu. Yetkili net bir cevap veremedi, öğrenip tekrar aramasını istedim. Beni yeniden aradığında bu kart ile sadece öncelikli bilet alınabildiğini, kombine alımı sırasında karta taksit uygulaması olmadığını.
Yeni sezonda kombine alırken bu kart taksit yapmayacaksa bize ne faydası olacak anlamadım.

Kombineye taksit yapsın diye VakıfBank'tan, Kartal Yuvası'nda taksit yapsın diye Bonus'tan mı kart alacağız? Burada da şu an için koca bir saçmalık var, umarım sezon başlamadan hallederler.
Hem artık kapıya gelip tencere satan adam bile POS cihazıyla gezip DassakBank Kredi kartına 31 taksit yaparken biz daha neyin peşindeyiz anlamadım. Kartı neyse ne yapsana taksit, ne uğraştırıyorsun! Bakalım bu BJK Bonus'un da kokusu çıkar.

*Bu arada bu kadar laf saydırıyorum ama alacağım o da ayrı mesele!

Hiç yorum yok: