17 Mayıs 2011 Salı

Mutlu Son(!)

Şimdi gözümüzü kapatıp devre arasına dönelim. 17'de 17 gazıyla sezonun ikinci yarısına başlayan bir Beşiktaş taraftarına seni 5 ay sonrasına, ligin sondan bir önceki maçına götürüyoruz. Sadece tribünlerine bakacak, tribün coşkusuna bakıp yorum yapacaksın, sence nasıl bir sezon sonu olacak deseler hiç kuşku yok şampiyonluk son haftaya kaldı diye düşünürdü. Beşiktaş liderin 26 puan gerisinde olmasına rağmen dün tribünler iki sene de bir kazanılan Türkiye Kupası'nı kutluyor, boğazını yırtarcasına bağırıyor. Sezonun şu an en mutlu iki tribünü var. Biri doğal olarak Fenerbahçe diğeri ise doğal mı bilmiyorum ama Beşiktaş.

Tayfur Havutçu ile 2+1 yıllık anlaşma yapılmış. Hayırlısı olur inşallah. Takımı tanıyan, camiayı bilen bir teknik adamla sezona başlamak en doğrusu bence de. Dün takım sahaya çıkarken tribünlerde "Kal Bizimle Alınacak Çok Kupa Var Seninle" pankartı açıldı. Kime yazılmış diye anlamadım. Guti geldi önce aklıma ama çok saçma Türkçe pankart açılması diye düşündüm. Tayfur Hoca'nın olma ihtimali de geldi ama böyle bir ricada bulunmaya gerek yok sanırım. Tayfur Havutçu için Beşiktaş'a teknik direktör olmak zaten reddedilecek bir durum değil gibi geliyor. Sonra aklıma Tayfur Havutçu'nun ilk maçı geldi. Yine aynı yerde, yine aynı büyüklükte Tayfur Havutçu'yu destekleyen bir pankart açılmıştı. Tayfur Havutçu'yu yönetim gerçekten destekliyor. Tribünde açtırdıkları bu iki pankart bunun en büyük ispatı. Yönetimin pankartları kendini çok belli ediyor. Geniş, büyük:)

3 yorum:

tannhauser dedi ki...

ligtv spikerleri "kal bizimle" pankartının bobo için açıldığını söylediler.

1903 dedi ki...

Bobo? Demekki yönetim onun da kalmasını istiyor. Çünkü orada o boyutta açılan pankartlar yönetim işi.

Bilgilendirme için teşekkürler.

BEERREGULAR dedi ki...

Guti ve Bobo'nun alkışlanması çok manidardı. Veda eder gibi alkışladı tribünlerimiz. Onlar da tüm tribünleri gideceklermiş gibi selamladı. Hayırlısı olsun.