22 Aralık 2009 Salı

Trabzon Part 2

Nerede kalmıştık...

Maçın üzerinden çok geçse de gazetelerde olmayanı yazmaya devam edelim. Uçaktan indikten sonra doğruca Yenimahalle'de aldım soluğu. Saat 09:00. İn cin top oynuyor kapalı tribünün önünde. Biraz tur atayım diye maraton tribünün önüne geldiğimde en az 500 kişi maç izliyordu. Maraton tribünün hemen yanıbaşında yer alan suni çim sahada. Bozoyük-Yalı maçı. Pazar sabahı saat 09:00'da futbol izlemeye gelmiş onca futbol sevdalısı arasında ben de yerimi aldım. Maçı bıraktığımda deplasman takımı Yalı 0-2 öndeydi.

Sonra tekrar havaalanına dönmek icab etti. Yolda giderken taksici 96-97 senesinden bu yana Trabzon-Fenerbahçe arasında oynanan hiçbir maçı seyretmediğini söyledi. Dayanamıyorum, o gün o maç yokmuş gibi yaşıyorum diyor. Anlamakta güçlük çekiyor insan. O kadar samimi söylüyor ki sanki futbol dışında hayati bir durumu anlatır gibi aktarıyor.

Havaalanına vardığımda 100 kadar çevik kuvvet hazır nazır. 8-9 Fenerbahçeli'nin başında duruyorlardı. Fenerbahçeliler botlarını çıkarmış gelen yolcu kapısının önünde oturuyorlar, götür beni gittiğin yere şarkısını mırıldanıyorlardı. Muhtemelen onlar da benim beklediğim uçağı bekliyorlardı. Saat 14:50. İstanbul'dan gelen uçak havaalanına indi. Ne olduysa da ondan sonra oldu. O uçakta Fenerbahçeliler ile birlikte gelen arkadaşım havaalanı içinde yaşananları anlattı bana. Fenerbahçeliler uçaktan inip havaalanına girer girmez "Burası Kadıköy Buradan Çıkış Yok" diye bağırmışlar. Trabzonlu iki rakamla 2 taraftar bu 50-60 kişilik grubun arasına Burası Trabzon diye dalmış:) Fenerbahçeliler'in sayıca üstünlüğü delilik falan dinlememiş olsa gerek dışarıdaki çevik kuvvet adam öldürüyorlar diye içeriye akın edince aşağıda gördüğünüz video ortaya çıktı. Fenerbahçeliler havaalanından çıkmaya çevik kuvvet ise içeriye girmeye çalışıyor. Sonrasında Sefa ve tayfası polisten dayak yemeden çıktılar havaalanından. Trabzonlu iki kişinin ne durumda olduklarını görememiş arkadaş:)


Malum Trabzon yenildi. Maç çıkışı herkes barut gibi. Trabzonsporlular'ı kapalı tribün önüne sokmayan bir bariyer sistemi kurmuş Trabzon emniyeti. Trabzonlular emniyetle dalaşa dalaşa evlerinin yolunu tuttular ki böyle bir tavırla İstanbul'da polise diklenseniz alacağınız şey 70 cm'lik cop ya da sprey olur. Çok musamaha gördüklerini bunun sebebininse Fenerbahçe mağlubiyeti olduğu açıktır. Bir Trabzonsporlu için en kötü şey Fenerbahçe'ye yenilmektir diyebiliyorum artık.

Ertesi gün sabah saat 07:00. Havaalanındayım. Gözlerim kapanıyor. Çevremde kim var kim yok ilgilenmiyorum. Bloga belki biraz daha malzeme çıkar diye açtığım radarlar kapansa da Trabzon havaalanında duyduklarıma engel olamıyorum. Önümde uçağı bekleyen adamlar dün geceki maçtan konuşuyorlar. Ah Colman Ah .ıçtı ağzımıza diyor biri. Diğeri de tek iyi oyuncumuz Gabric diyor. Gabric benim kiracım diyor yanındakine. Valla şu maçı alsalardı bu ayın kirasını almazdım şerefsizim almazdım diyor sinirle:)



Hiç yorum yok: